Wszystko o Skuterach Wszystko o Skuterach
Dane techniczne, testy i opinie o skuterach. Jeśli nie mamy jakiegoś skutera - napisz do nas. Od razu naprawimy ten straszny błąd :)
Wszystko o Skuterach
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Derbi

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Włoskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:12, 21 Wrz 2007    Temat postu: Derbi

Derbi to hiszpańska firma z dość dużym doświadczeniem w małych jednośladach. Obecna na rynku od ponad 80 lat. Obok głownych modeli motorowerów sportowego GPR50 i terenowego Senda znajdują się również dobre skutery. Głównie są to modele 50 ccm, choć ostatnio Derbi rozpoczął produkcję skutera w klasie 125 ccm. Aktualnie współwłaścicielem Derbi jest Paiggio, czego owocem jest chociażby bliźniaczy model Atlantis-Diesis.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:15, 21 Wrz 2007    Temat postu:



GP1 to sportowy skuter ze stajni tego znanego hiszpańskiego producenta. Model ten jest następcą Predatora, choć wydaje się że zmieniła się tylko nazwa.
13 calowe koła i stylistyka sprawiają że skuter troche przypomina Aeroxa. Niestety są to głównie pozory. Choć GP1 to dobry skuter brakuje mu jednak chłodzenia cieczą (w jednej wersji) i obu hamulców tarczowych. Zachowanie na szczęście jest już typowo sportowe. Niezbyt komfortowe, ale pewne i gotowe do ostrej jazdy.
Skuter wygląda na szybki i agresywny i z pewnocią jest udanym stylistycznie dziełem. Będzie się podobał każdemu z żyłką sportowca.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem/cieczą
Pojemność: 50 ccm
Moc: 6,5 KM
Masa: 89 kg
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 6,7 l
Wysokość siedzenia: 795 mm
Wymiary: dług.-1780; szer.-725; wys.-1160 [mm]
Osiągi: 50 kmh
Cena: 10500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:17, 21 Wrz 2007    Temat postu:



Klasyczny skuter z ekonomicznej półki. Atlantis to bliźniaczy model do Piaggio Diesis ponieważ Derbi oraz Piaggio w pewnym stopniu połączyły się. Klasyczny styl nadwozia sprawia że jeszcze prze wiele lat ten model będzie wywierał podobne wrażenie. Nie jest piękny, ale też nie zestarzeje się zbyt szybko. Wielkość nie jest jego najmocniejszą stroną. Nie jest wygodny dla wyższych osób.
Do plusów należą dobre światła, spory schowek i nóżka boczna. Kokpit również zdradza pochodzenie Atlantisa jako pojazdu z tańszej półki i jest bardzo skromny. Ten model jest dobry dla mało wymagających lub początkujących skuterzystów. Niestety jest zbyt podstawowy żeby był naprawdę atrakcyjny

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,1 KM
Masa: 92 kg (zatankowany)
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 7,5l
Wysokość siedzenia: 780 mm
Wymiary: dług.- 1810, szer.- 1265 [mm]
Osiągi: 45 kmh
Cena: 8500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:18, 21 Wrz 2007    Temat postu:



Wygląd skutera nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładna linia, nowoczesna stylistyka i dokładnie przemyślane detale. Po prostu idealny środek transportu w miejskich korkach. Przyglądając się jednak dokładniej odnajdziemy w Red Bullet wiele elementów charakterystycznych dla skutera o sportowym charakterze. Już barwy i malowanie wskazują, że skuter ma sportowy charakter. Dopełnieniem całości są białe tarcze prędkościomierza oraz tylni plastikowy bagażnik, wyglądem przypominający spojler.
Skuter został wyposażony w 2-suwowy silnik o pojemności 49ccm, chłodzony cieczą, wyprodukowany przez Piaggio. Odpowiednie osiągi ma zapewnić fabrycznie montowany duży 17,5mm gaźnik. Wygodę przy miejskim stylu jazdy osiągnięto dzięki dobremu zawieszeniu (przód: hydrauliczny widelec ze skokiem 65mm, tył: pojedynczy wahacz ze skokiem 60mm) oraz 12 calowym kołom. Skuter wyposażono w mocny tarczowy hamulec przedni (190mm) oraz tylni hamulec bębnowy.

Dane techniczne:
Silnik: 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49ccm
Masa: brak danych
Koła: 12 cali
Hamulce: przód - tarcza, tył - bęben
Zbiornik: 7 litrów
Wymiary: 1810mm x 1115mm x 675mm
Cena: nieznana


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:19, 21 Wrz 2007    Temat postu:



Miejski skuter w klasie 125 ccm. Poza tą podstawową wersją Derbi oferyuje również Boulevarda z silnikiem 150 ccm o mocy o 1 KM większej od 125tki. Skuter jest dość mały i stanowi raczej rozszerzoną wersję 50tki niż namiastkę dużego skutera, dlatego znacznie bardziej nadaję się do miejskiej jazdy niż na dłuższe wypady. 13-calowe koła pozwalają na dynamiczną jazdę. Skuter jest dość podstawowy i nei oferuje wielu udogodnień, ale zapewnie wszystkie najważniejsze parametry w klasie ekonomicznych 125tek.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 125/150 ccm
Moc: 10,5/11,5 KM
Masa: 123 kg
Koła: 13-cali
Hamulce: przód-tarcza; tył-bęben
Zbiornik: 9 l
Wysokość siedzenia: 805 l
Wymiary: dług.-1860; szer.-690; wys.-1165 [mm]
Osiągi: 97/b.d. kmh
Cena: nieznana


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Włoskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin