Wszystko o Skuterach Wszystko o Skuterach
Dane techniczne, testy i opinie o skuterach. Jeśli nie mamy jakiegoś skutera - napisz do nas. Od razu naprawimy ten straszny błąd :)
Wszystko o Skuterach
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Kymco

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Chińskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:38, 21 Wrz 2007    Temat postu: Kymco

Kwang Yang Motor Company czyli w skrócie KYMCO jest dużym azjatyckim producentem skuterów. Jego produkty głównie wędrują na daleki wschód i do południowej europy. Bardzo pożądne skutery oparte na japońskiej technologii. Jego ceny są atrakcyjne i napewno konkurencyjne względem znanych marek. Poza skuterami KYMCO ma w ofercie również motocykle o pojemności 125 ccm: Zing (chopper) i stryker (enduro).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:43, 21 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Super 9


S9 nazywany także Super 9 to najbardziej sportowa konstrukcja Kymco w klasie 50 ccm. Ostra, agresywna stylistyka idzie w parze z bardzo dobrymi osiągami i własnościami jezdnymi.
Design podoba się większości oceniających wygląd tego skutera.
Za wadę trzeba uznać sporą szerokośc skutera, do której trzeba się przyzwyczaić, podczas przeciskania się w korku.
Światła są zaprojektowane nowocześnie, niektórzy powiedzą , że sportowo, świecą za to bardzo dobrze, zarówno drogowe jak i mijania.
Kierunkowskazy wbudowane w obudowę z przodu , a z tyłu zespolone z tylną lampą są ładne i dobrze widoczne zarówno z przodu jak i z tyłu.
Stabilność nawet przy dużych prędkościach wzorowa.
Silnik to mocna 2 suwowa jednostka konstrukcji tajwańskiej.
Chłodzony jest cieczą silnik zapewnia bardzo dobre osiągi, potwierdzają to użytkownicy tego skutera , którzy cenią trwałość jednostki napędowej oraz osiągi , które zapewnia. Osiągami nie odstaje od uznanej czołówki skuterów klasy super-sport.
Komfort jaki zapewnia odczuwamy za każdym razem , gdy przyjdzie nam podróżować po dziurawej drodze. W tej dziedzinie może sie równać z Gilerą Runner uznawaną za najwygodniejszą z pięćdziesiątek.
Hamulce są kolejna zaleta tego modelu , ich siłę mozna łatwo dozować i nie trzeba używać dużej siły aby zatrzymać ciężką S9. Z przodu to 2 tłoczkowy hamulectarczowy , a z tyłu również tarczowy hamulec, ale 1 tłoczkowy.
Schowek pod siedzeniem jest duży jak na sportowca, znacznie wiekszy niz w Peugeot Speedfight 2.
Zegary są dosyć bogato wyposażone składają się na nie: obrotomierz, prędkościomierz, kontrolka oleju, cieczy chłodzącej,śwaiteł drogowych.
Kymco produkuje słabszą , chłodzona powietrzem wersję , która jest niedostepna w oficjalnej sieci sprzedaży w Polsce.
Posiada ona bęben z tyłu zamiast hamulca tarczowego , nie posiada obrotomierza, i jest około 10% tańsza niż chłodzona cieczą wersja na innych rynkach.
Importer w 2007r daje na ten model 2 lata gwarancji.
Za tę cenę trzeba uznać S9 za atrakycjną ofertę na Polskim rynku.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem (AC) lub cieczą (LC)
Pojemność: 49 ccm
Moc: 5,6 KM
Masa: 100/106 kg (zatankowany)
Koła: przód-120/70R12/tył-130/70R12
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 6,6l paliwo; 1,1l olej
Wysokość siedzenia: 775 mm
Wymiary: dług.- 1856, szer.- 694 [mm]
Osiągi: 45 kmh
Cena: 6900


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:43, 21 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Fever ZX II


Najbardziej podstawowy model oznaczony marką Kymco to Fever ZX II. Jego historia jest już dość długa, choć przeszedł od początku swojego istnienia wiele zmian. Od 1996 wyposażony jest w silnik znany z modelu Top Boy o mocy 4,8 KM.
Stylistycznie model jest bardzo prosty i klasyczny, ale ładnie wyważony. Cieszy ste;aż pod bagażnik, który jest standardowym wyposażeniem tego skutera. Niestety jest to kosztem dość skromnego fotela. Przez to siedzenie pasażera jest niewygodne.
Model jest niewątpliwie bardzo prostym i podstawowym skuterem, ale zastosowana dobra i sprawdzona technika oraz niska cena zachęcają do jego zakupu. W tej kategorii cenowej wydaje się jednym z najlepszych skuterów dostępnych na polskim rynku.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy chłodzony powietrzem
Pojemność: 50 ccm
Moc: 4,8 KM
Masa: 87 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 4,6 l
Wysokość siedzenia: 740 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: b.d.
Cena: 5500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Znavca
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 14:44, 21 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Bet&Win


Jeden skuter w trzech różnych wersjach silnikowych i to tak różnych. Rzadko spotykane podejście, ale udane w modelu B&W (znanym również pod nazwą Dink). Skuter produkowany jest jako 50-tka, 125-tka i 250-tka. Każda ma wiele elementów wspólnych, ale różni się wykończeniem co widać szczególnie w przedniej części nadwozia.
Każda wersja jest skierowana do podobnych odbiorców, ale z różnymi potrzebami. Są to miejskie skutery dla młodych, ale nie najmłodszych skuterzystów. Wersja 50 ccm jest dostępna dla wszystkich, ale przy masie 120 kg trudno oczekiwać dobrych osiągów i dlatego kupują ją ludzie raczej starsi i nie potrzebujący sportowych doznań.
Skuter jest ładny, duży i elegancki. Linia nadwozia jest futurystyczna i może się podobać, choć tył jest prosty i nie wyróżnia się oryginalnością. Rozbudowany zestaw wskaźników jest więcej niż potrzebny. 50-tka ma nawet obrotomierz. W większych wersjach na tablicy rozdzielczej zastosowano wyświetlacz ciekłokrystaliczny.
B&W to dobry i udany skuter o nowoczesnej stylistyce, który warto polecić szczególnie, że jego ceny są wyraźnie niższe w porównaniu do konkurencyjnych modeli i zachęcają do zakupu.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy 2-/4-suwowy chłodzony cieczą
Pojemność: 50/125/250 ccm
Moc: 3,8/11,4/19,7 KM
Masa: 120/140/153 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: 2 x tarcza (tylko w 50 z tyłu bęben)
Zbiornik: 10,5 l
Wysokość siedzenia: 830/790/790 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 45/98/119 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 17:17, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Vitality


Vitality to model nawiązujący stylistyką do Super 9. Jednakże zastosowane ograniczenia pozwoliły na zmniejszenie ceny i osiągnięcie pułapu znanego z tańszych marek. Skuter ten jest typowym przedstawicielem skuterów bez nastawienia ani na elegancje, ani na styl, ani na sport. Jednakże 12calowe koła i zapożyczenia od S9 zbliżają go do sportowych modeli.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 5 KM
Masa: 97 kg
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Wymiary: dług.-1940, szer.-700, wys.-1120 [mm]
Cena: 5900 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 17:19, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Topboy


Topboy jak sama nazwa wskazuje został stworzony aby zadawać szyk. Nie dorównuje w tym czołówce, ale robi to całkiem dobrze. Ostre kolory i ciekawa stylistyka przodu sprawiają, że przyjemnie się na niego patrzy. Dwa przednie reflektory na ogół są obudowane kratą jak w terenowych samochodach. Dość żwawy silnik pozwala na w miarę szybkie jeżdżenie. Bardzo wygodny dla dwóch osób, w dodatku z dosyć dużym bagażnikiem.

Produkowany jest w dwóch wersjach on-road i off-road. Na zdjeciach pokazane sa obydwie. Poza tym jest też wyposażany w silniki różnej pojemności. Ciekawostką jest obrotomierz. Element zupełnie niepotrzebny przy automatycznej skrzyni biegów, ale zwracający na siebie uwagę. W końcu o to chodzi Top Boyom. Ostatnio dostępny na polskim rynku w bardzo atrakcyjnej cenie.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49/100 ccm
Moc: 4,8/9,5 KM
Masa: 98/103 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: b.d.
Wysokość siedzenia: 820 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 45/88 kmh (odblokowany 80 kmh)
Cena: 6200


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DJ Razor dnia Pią 17:25, 28 Wrz 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 17:22, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Agility


Model z 2005 roku, który pokazuje siłe Kymco w tanich skuterach. Agility wyposażono jednak w 4 suwowy silnik, co u tego producenta jeszcze sie nie zdażyło w 50-tce. Agility jest lekkim skuterem o oszczednej i prostej, ale nowoczesnej stylistyce. Siedzenie jest całkiem spore jak na tak mały skuter.
12 calowe koła sa niewątpliwą zaleta tego skutera, co w połączeniu z dosyć obszerną kanapa pozwala na podróż nawet z rosłym pasażerem , bez narażania się nienawiść z jego strony. Skuter jest stosunkowo wąski , co jest wielką zaletą podczas przeciskania sie pomiędzy samochodami.
Reflektor daje mocne światło i wygląda zdecydowanie bardziej atrakcyjnie niż u chińskiej konkurencji.
Zegary są ubogo wyposażone, do dyspozycji mamy wskaźnik paliwa, prędkościomierz i kilka kontrolek.
Hamulec tarczowy z przodu w połaczeniu z tylnym bębnowym dosyć skutecznie radzi sobie z zatrzymaniem niezbyt ciężkiego skutera.
Agility wystepuje na na naszym rynku również w wersji 125ccm , która nie rózni się znacząco od wersji 50. Jedyne zmiany to inny tłumik, inna skala prędkościomierza oraz zegarek cyfrowy, a szkoda , że nie montuje się go w wersji z silnikiem 50ccm.
W tej wersji kosztuje wręcz śmiesznie mało i jest bardzo atrakcyjna ofertą.
Warto wspomnieć o fakcie jakim jest 2 letnia gwarancja udzielana przez importera.
Użytkownicy chwalą tania i bezproblemowa eksploatację.
Jest to najpopularniejszy pod względem sprzedaży model Kymco w polsce w wersji 50ccm.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm/125ccm
Moc: 5,6 KM/10,5KM
Masa: 93 kg/109kg
Koła: 12-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 5,5 l
Wysokość siedzenia: b.d.
Wymiary: dług.-1940, szer.-700, wys.-1120 [mm]
Cena: 4500 zł /6200zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DJ Razor dnia Pią 17:27, 28 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 17:24, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Yup



Nostalgiczny design to nie tylko domena włoskich producentów. Kymco również zrobiło model nawiązujący do starodawnej stylistyki sprzed 30 lat.
Yup jest zaokrąglonym skuterem nieco podobnym do Vespy z powodu budowy przedniego światła. Lampa przednia i światła tylne będą się podobać wielbicielom Vespy. Sam skuter poza tym, że jest ładny ma również przyzwoite parametry jezdne. Troche utyka bagażnik który ma niezadowalające gabaryty. Dobrze natomiast jest z jakością, co nie jest typowe dla azjatyckich producentów.

Byłoby fajnie gdyby był oferowany w Polsce bo mógłby wtedy kosztować nieco ponad 7000 zł. Niestety nie mamy takiej możliwości na razie.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,5 KM
Masa: 97 kg (zatankowany)
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 5,5l paliwo; b.d. olej
Wysokość siedzenia: 770 mm
Wymiary: dług.- 1927, szer.- 700 [mm]
Osiągi: 45 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 17:31, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Kymco Super 8


Bardzo atrakcyjny stylistycznie model zwraca uwagę sportowymi detalami.
Tylna część skutera jest bardzo zgrabna i smukła.
Przód jest bardziej masywny , umieszczono w nim 2 niewielkie reflektory,przednie kierunkowskazy wbudowano w kierownicę.
Tłumik jest bardzo atrakcyjny stylistycznie , wyglada jakby żywcem przeniesiony z modeli o większych pojemnościach silnika , co jest niewątpliwą zaletą tego skutera.
Pasażer usiądzie wygodnie , ponieważ na kanapie konstruktorzy przeznaczyli dla niego sporo miejsca.
Zawieszenie opiera się z przodu na teleskopowym widelcu a z tyłu na podwójnych amortyzatorach hydraulicznych.
Koła mają spory rozmiar - 14 cali, zapewniają komfortową jazdę po polskich drogach oraz zapewniają precyzyjne prowadzenie.
Silnik to czterosuw , chłodzony powietrzem , nie zapewnia kosmicznych osiągów, ale zapewnia za to bardzo małe spalanie-w okolicach 2l-3l/100km.
Aż prosi sie o dwusuwową , żwawszą jednostkę w tym modelu.
Hamulec z przodu to duża i efektowna tarcza "szarpana" oraz słaby bęben z tyłu, który może okazać się za słaby przy dosyć wysokiej masie skutera.
Tablica przyrzadów to wskaźnik paliwa , kontrolki i co ważne zegarek cyforwy-bardzo przydatny w codziennej eksploatacji.
Za tę cenę S8 można uznać za bardzo atrakcyjną ofertę w tym przedziale cenowym.

Dane techniczne:
Silnik:Czterosuwowy , chłodzony powietrzem , norma emisji spalin Euro 3
Pojemność:49,5cm
Moc:5,8 Km/7500obr/min.
Masa:106kg
Koła:przód-100/80-14", tył-120/80-14"
Hamulce:przód-tarczowy hydrauliczny 240 mm,tył-bębnowy mechaniczny 127.5 mm
Zbiornik:6.0 L (rezerwa 1.5L)
Wysokość siedzenia:BD
Wymiary:1940 x 745 x 1220 mm (dł. x szer. x wys.)
Osiągi:45km/h
Wyposażenie:Zegarek cyfrowy
Cena: 5,600zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Chińskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin