Wszystko o Skuterach Wszystko o Skuterach
Dane techniczne, testy i opinie o skuterach. Jeśli nie mamy jakiegoś skutera - napisz do nas. Od razu naprawimy ten straszny błąd :)
Wszystko o Skuterach
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Honda
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Japońskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:19, 21 Wrz 2007    Temat postu: Honda

Bardzo znana firma Japońska. Ma bardzo dobre samochody, oraz na prawdę świetne skutery. Przynajmniej tak słyszałem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:27, 21 Wrz 2007    Temat postu:

Honda Bali

Podstawowym skuterem w klasie 50 ccm w ofercie Hondy jest model SJ50 Bali. Jest to typowa 50-tka z wszystkimi zaletami Hondy, z których główna to doskonała jakość i trwałość.
Niestety stylistycznie jest to pojazd o generacje do tyłu. Honda zrobiła konstrukcję sprawdzoną, ale chyba za mocno się jej trzyma. Na całe szczęście cenowo też jest całkiem znośnie. Skuter wart polecenia każdemu kto nad wygląd i przyjemność z jazdy przedkłada jakość i bezawaryjność. Główne minusy to słabe osiągi i słabe światła. Produkowany jest także z silnikiem 100 ccm, która do jeżdżenia jednak już wymaga prawa jazdy kat.A.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49/101 ccm
Moc: 4,2/8,4 KM
Masa: 92/98 kg
Koła: b.d.
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: b.d.
Wysokość siedzenia: 780 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 45 kmh (bez blokady 65 kmh)/ 80 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:28, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA X8R 50


Najbardziej sportowa obecnie 50-tka tego producenta. Przede wszystkim zauważalny jest agresywny sportowy wygląd. X8R wyposażono w standardowe już w tej klasie koła 13 calowe. Produkowana jest również wersja off-road z kołami o inne charakterystyce. Ta ostatnia wersja jest jednak bardzo mało znana.
Model ten ma dobre właściwości jezdne i pewnie zachowuje się nawet w ostrych łukach. Oba hamulce tarczowe pozwalaja na bardzo ostre hamowanie. Niestety silnik o mocy niecałe 4 KM jest troche za słaby i sprawia że X8R sportowe jest głównie z wyglądu. Ta Honda jest bardzo mało znana w Polsce ponieważ nigdy nie była sprowadzana.

Dane techniczne:
Silnik:jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony powietrzem
Pojemność: 50 ccm
Moc: 3,8 KM
Masa: 99 kg
Koła: 13-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 6 l
Wysokość siedzenia: 820 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 45 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:30, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA SILVERWING 600

Ach ta mania wielkości, każdy rok ostatnio obfituje wieloma nowościami, i co świadczy o tendencjach rynku, skuter zmienia się z roku na rok w wygodną kanapę i to z co najmniej żwawą pięćsetką.
Osobiście jestem fanem wygody. Długie lata spędzone z kółkiem kierownicy katamaranu przyzwyczaiły mnie do wygody i komfortu. Propozycja Yamahy i Hondy na 2001 podoba mi się i to bardzo, co prawda widzę tu małe zagrożenia, ale o tym potem.
A wiec przedstawiam Hondę SilverWing skuter roku 2001 pod każdym względem naj.. , a tak niedawno taki miał być Tmax Yamahy. No cóż, rządy zmieniają się szybko jak ceny naszych paliw. Nowa Honda jest po pierwsze naj.. bo ma największej pojemności silnik, dwucylindrowa 600-tka, wyposażona w cztery zawory na cylinder, o mocy 36 kW i momencie obrotowym 50Nm to nie przelewki.

Dane techniczne:
Silnik: dwucylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 582 ccm
Moc: 48 KM
Masa: 204 kg
Koła: 14-przód; 13-tył cali
Hamulce: przód-2 tarcze, tył-tarcza
Zbiornik: 16l paliwo
Wysokość siedzenia: 740 mm
Wymiary: dług.- 2265, szer.- 765 [mm]
Osiągi: 170 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:31, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA SHADOW

Piękny skuter w stylu retro. Produkowany w dwóch wersjach silnikowych 50 ccm i 90 ccm. Pięćdziesiątka jest niestety tylko 1-osobowa. Dziewięćdziesiątka jest 2-osobowa, ale wielkość silnika wymusza posiadanie prawa jazdy kat.A.
Oba są ślicznie wykończone chromowanymi elementami i wyglądają naprawdę imponująco. Opadające tylne nadkole dodaję temu skuterowi niepowtarzalny charakter zauważalny z łatwością na ulicy. Po prostu skuterowy majstersztyk w stylu retro.
Na rynku niemieckim ten skuter jest sprzedawany pod nazwą - JOKER.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49/89 ccm
Moc: 4,5/7,7 KM
Masa: b.d./97 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-b.d.
Zbiornik: b.d.
Wysokość siedzenia: 700 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 45/b.d. kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:33, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA SFX


Standardowy model skutera o lekkim zacięciu sportowym. Charakter ten przejawia się głównie w stylistyce nadwozia. Jeden hamulec tarczowy , chłodzenie powietrzem i 10-calowe koła nie są wystarczające do ostrej jazdy, ale SFX w zupełności starcza na typowe coddzienne podróże po mieście.Nie najnowsza już kostrukcja skutera jest może niezbyt już atrakcyjna, ale jak pozostałe skutery tej marki SFX jest trwały i bezawaryjny.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4 KW
Masa: 73 kg
Koła: 10-cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 6 l
Wysokość siedzenia: 755 mm
Wymiary: dług.-1720; szer.-635; wys.-1065 [mm]
Osiągi: 45 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:34, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA FORESIGHT 250


Honda ma swojego reprezentanta również w klasie 250ccm. Jest nim Honda Foresight. W takiej samej karoserii, ale z inną nazwą - Pantheon - produkowana jest także z silnikiem 125 ccm.
Skuter jest wygodny i ładny, ale chyba jednak troche mniejszy od konkurencyjnych Majesty i Burgman. Choć niestety nie tańszy od nich. Jest to z pewnością udaną, pewną i dobrą jakościowo konstrukcją, która nie będzie miała problemów ze znalezieniem klientów. Moim jednak zdaniem skuter ten jest jednak troche za drogi, albo troche za mały. Choć może taki był zamysł projektantów - wyprodukować szybki skuter którego żywiołem jest zatłoczone miasto.
Troche szkoda, że szyba połączona jest z kierownicą a nie z obudową. Całość choć wciąż ładna sprawia wrażenie troche już podstarzałej.

Honda wraz z Peugeotem doszła do porozumienia i na rynku pokażą się zapewne Foresighty produkowane przez francuskiego producenta. Jego nazwa to SV250



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:37, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA ZOMMER


Golas wśród skuterów – zapewne większość ma takie zdanie po pierwszym spojrzeniu na tego dziwoląga. Bez wątpienia stylistyka skutera jest ekstrawagancka. Może on albo szokować, albo przyciągać zainteresowanie ze względu na swoją prostotę i funkcjonalność. Ze względu na znikomą ilość plastików skuter można śmiało polecić osobom dopiero zaczynającym swoją przygodę z jednośladami lub osobom nie lubiącym systematycznej pielęgnacji swojego skutera. Wygląd skutera to rzecz subiektywna i dalsze analizowanie nie ma sensu. Przyjrzyjmy się więc rozwiązaniom technicznym skutera.
W skuterze wykorzystano 4-suwową jednostkę napędową, chłodzoną cieczą, która gwarantuje niezawodną i wysoką kulturę pracy przez wiele tysięcy kilometrów. Zawieszenie opiera się na podwójnym przednim widelcu i pojedynczym tylnim wahaczu. Oba koła zostały wyposażone w hamulce bębnowe. Skuter został praktycznie pozbawiony deski rozdzielczej. W jej skład wchodzi tylko prędkościomierz oraz licznik kilometrów. Prostota skutera jest zachowana w każdym calu. Należy jednak wyraźnie podkreślić, że prostota nie oznacza tandety. Sedno skutera nie leży przecież w ładnie wyglądających plastikach lecz w jego niezawodności i prostocie budowy – a Zommer spełnia oba te wymagania.
Model znany jest pod różnymi nazwami na świecie i można się spotkać z nazwą tego modelu - Ruckus

Dane techniczne:
Silnik: 4-suwowy chłodzony cieczą
Pojemność: 49ccm
Masa: 82kg
Koła: 10 calowe
Hamulce: przód - bęben, tył - bęben
Zbiornik: 6l
Wysokość siedzenia: 730mm
Osiągi: 45km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 14:38, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA JAZZ

Model Jazz znany jest również pod nazwą Forza. Jest to duży skuter oferowany przez Hondę równolegle z modelem Foresight. Tym razem jednak stylistyką wyraźnie zaznaczono że jest to skuter o zapędach sportowych. Agresywne linie nadwozia i ostre przetłoczenia sugerują dynamiczny charakter tego modelu.
Również osiągi są lepsze niż w Foresightcie. W parze z tym idą mocne hamulce tarczowe uruchamiane zintegrowanym systemem. Skuter jest duży co sprzyja pozamiejskim wypadom z większymi od typowych dla skuterów prędkościami. W wersji ES dostępny jest także z systemem antypoślizgowym ABS. Model ten na razie nie jest oferowany na rynku polskim.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy chłodzony cieczą
Pojemność: 250 ccm
Moc: 22 KM
Masa: 159 kg
Koła: 13-cali przód i 12-cali tył
Hamulce: 240 mm tarcza przód i 220 mm tarcza tył
Zbiornik: 12 l
Wysokość siedzenia: 720 mm
Wymiary: dług.-2210 szer.-760 wys.-1360 [mm]
Osiągi: b.d.
Wyposażenie: b.d.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 15:00, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA PANTHEON

Elegancki skuter o wymiarach nadających się do miasta, ale charakterze ekskluzywnego skutera. Pantheon jest ładnym skuterem w klasie średniej o charakterystycznej, nowoczesnej stylistyce nadwozia. Dostępne wersje silnikowe 125 i 150 ccm wymuszają posiadanie prawa jazdy kat. A, ale dają bardzo przyzwoite osiągi. Wyposażone są we wtrysk paliwa co pozwala na obniżenie spalania i emisji spalin, oraz podwyższa moc.
Duży schowek pod fotelem może pomieścić 2 kaski i sprawia, że Pantheon nadaje się również do turystyki. W tym modelu zastosowano również hamulce tarczowe, które poprzez połączony system pozwalają na skuteczne wytracanie prędkości.
Ciekawe stylistycznie podłużne pionowe światło nadaje temu skuterowi charakterystyczny wygląd.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy chłodzony cieczą
Pojemność: 125/150 ccm
Moc: 10,1/11,7 kW
Masa: 140 kg
Koła: przód 13 cali, tył 12 cali
Hamulce: przód -tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 9,4 l
Wysokość siedzenia: 770 mm
Wymiary: dług.-2090, szer.-735, wys.-1460 [mm]
Osiągi: b.d.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 15:05, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA DYLAN 125

Model Dylan to najnowsza 125-tka z pośród czterech modeli Hondy w tej klasie. Dylan to model bardzo podobny do @125. Nawet różnice w wyglądzie są niewielkie. Technicznie również silnie oparty na @125 jest od niego troche inny. Klienci sami wybiorą, który podoba im się bardziej.

Stylistycznie jest bardziej "ostry" niż @125 nawiązując trochę to designu Malaguti np. F18. Hamulce (tarcza i bęben) pracują razem jako zespolony system. SIlnik ten sam co w @. Z założenia model miał dość tani i jest to najtańsza 125-tka Hondy (poniżej 3000 euro). Stylistycznie kanciaste linie są dynamiczne i ostre. Po wyglądzie w ogóle nie widać że jest to model z tańszej półki. Dobry, oszczędny i ekologiczny silnik ma prawie 14 KM mocy co sprawia, że Dylan jest całkiem dynamiczny.
Jest to doskonały kompromis pomiędzy ceną a udanym, zgrabnym wyglądem i dobrymi właściwościami jezdnymi.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125 ccm
Moc: 13,7 KM
Masa: 120 kg
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 9 l
Wysokość siedzenia: 795 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: b.d.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 15:15, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA HELIX 250


Helix to pierwszy megaskuter. Zaprezentowano go w 1986 roku i wywołał spore zamieszanie. Pierwszy skuter z silnikiem aż 250 ccm, bardzo wygodny i komfortowy oraz przełamujący stereotyp skutera. Helix jest bardzo znanym, wręcz kultowym modelem w klasie dużych skuterów. Pomimo że jest dość wiekowy i zastąpił go nowy model Reflex to nadal często spotykany i ceniony na rynku wtórnym.
Stylistycznie jest z pewnością niebanalny. Wygodna prawie leżąca pozycja podkreśla elitarny charakter tego skutera. Zadziwia deska rozdzielcza w której najbardziej przyciągającym elementem jest ciekłakrystaliczny cyfrowy prędkościomierz. Z tyłu mamy spory bagażnik, który podobnie jak w Hexagonie otwierany jest w stylu samochodowym i znajduje się z tyłu nad rejestracją.
Jak już wspomnieliśmy Helix to typowy kanapowiec. Niestety ma to także minusy. Koła mają 12 i 10 cali co jest troche za mało jak na nasze drogi. Zawieszenie przednie to wachacz ciągniony, który nie zapewnia odpowiedniej sztywności przy wyższych prędkościach. Natomiast hamulce to tarcza z przodu i bęben z tyłu. Przy masie ponad 150 kg też jest to troche mniej niż dziś jesteśmy przyzwyczajeni. Dobry komfort poparty jest doskonałą ochroną przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, a szyba będąca w standardowym wyposażeniu bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.

Helix to duży skuter turystyczno kanapowy. Produkowany od roku 1986, obecnie dostępny już tylko na rynku wtórnym. Pierwszy duży skuter który zrewolucjonizował patrzenie na tą kategorię jednośladów. Kultowy i dobrze znany szczególnie na rynku amerykańskim.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy chłodzony cieczą
Pojemność: 244 ccm
Moc: 16 KM
Masa: 156 kg
Koła: przód 12, tył 10 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 12l
Wysokość siedzenia: 666 mm
Wymiary: dł: 2265 mm, sz: 745 mm, w: 1355 mm
Osiągi: b.d.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 15:20, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA @125

Dość nowy model Hondy posiadający ciekawą futurystyczną, a jednocześnie klasyczną stylistykę. Nie aspiruje do miana dużego skutera dla dwóch osób, a jedynie jako wyrośnięta jedno-osobówka.

Konkurencja dla Yamahy Teo`s. Wdzięk z jakim styliści wykonali ten skuter sprawia, że trudno się za nim nie obejrzeć. 13 calowe koła sa wyraźnie większe niż w typowych skuterach, ale nie burzą harmonijnego wyglądu całości.
Pod maską, a właściwie siodełkiem znajduje się doskonały czterosuwowy silnik, który co prawda nie pozwala na naprawde szybką jazdę, ale jego praca sprawia, że silnik ten można nazwać mocno dopracowanym. Kultura pracy na wysokim poziomie charakterystycznym dla pojazdów Hondy. Kolejnym dużym plusem tego skutera jest wspaniała jakość. Wart polecenia dla zamożniejszych osób którym nie zależy na prędkości tak jak na jakości i stylu. Szkoda tylko, że nie każdy ma prawo jazdy kat. A, a i @125 nie jest dostępny na Polskim rynku.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125 ccm
Moc: 12,9 KM
Masa: 131 kg
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: b.d.
Wysokość siedzenia: 810 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 98 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 15:24, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA SH125i

SH 125 to kolejny model w tej klasie wewnątrz jednej marki. Mamy już @125, Dylan i Pantheon 125. Choć klasa ta sama, to jednak ten skuter odróżnia się od swoich braci.
Najważniejsze to duże 16 calowe koła. Stylistyka nowoczesna i kanciasta, choć dość atrakcyjna, to jednak w sumie wyraźnie widać, że ten skuter to raczej tańsza oferta Hondy przeznaczona głównie do przemieszczania się. Niska masa i dobre właściwości jezdne oraz atrakcyjna cena sprawiły, że ten model wyróżnia się swoją popularnością w krajach europy południowej. Również wielkość sprawia, że silnie kojarzy się z 50-tkami i ich zwrotnością. Poza kufrem (który w wielu krajach jest w wyposażeniu standardowym) mamy także schowek pod siedzeniem na kask oraz mały schowek pod kierownicą.
Od 2005 roku oferowany jest na polskim rynku w wersji z wtryskiem paliwa i po redesignie który miał miejsce w 2004 roku.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą z elektronicznym wtryskiem paliwa
Pojemność: 124 ccm
Moc: 13 KM
Masa: 120 kg
Koła: 16 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 7,5l
Wysokość siedzenia: 790 mm
Wymiary: dług.-2020, szer.-700, wys.-1140 [mm]
Osiągi: 105 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 15:27, 21 Wrz 2007    Temat postu:

HONDA SILVER WING 400

Silver Wing 400 przedstawiony był już pod koniec 2001 roku, jednak pierwszy model wyjechała pod koniec 2005 roku. Nowy Silver Wing ma być skuterem który wypełnia lukę pomiędzy skuterami o pojemności 250 ccm, a 600 ccm. Stylistycznie nowy model prezentuje to samo co jego starszy brat. W tej chwili Honda Silver Wing jest jednym z ciekawszych modeli tej klasy, ponieważ posiada aż dwa cylindry, a nie tak jak konkurencja jeden. Jednak nie tylko dwa cylindry powinny zasługiwać na pochwałę, ale także i moc jaką osiąga Honda. Dzięki wysokiej szybie, dużej kanapie i bardzo wygodnemu podwoziu Honda symbolizuje się bardzo wysokim komfortem. Jednak aby Honda Silver Wing 400 mogła nosić miano turystka musi mieć liczne i pojemne schowki i tak też jest. Schowek pod kanapą może pomieścić dwa kaski i jakiś ekwipunek, a schowki pod kierownicą jak na tą klasę pojemnościową są dosyć pojemne. Jednak nie tylko kierowca ma dobrze za sterami, ale także i pasażer, który ma podparcie na siedzeniu. Niestety Silver Wing 400 posiada także i wady, a jedną znich jest jego masa, ponieważ wynosi ona 228 kg. W tej chwili jestem przekonany, że konstruktorzy z Hondy zadają sobie pytanie, czy zastosowanie dwóch cylindrów i największej masy w klasie 400 ccm da im tytuł naj...

Dane techniczne:
Silnik: dwucylindrowy, 4 - suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 398 ccm
Moc: 38 KM
Masa: 228 kg
Koła: 14/13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 16 l
Wysokość siedzenia: 740 mm
Wymiary: dług.- 2275, szer.- 770 mm
Osiągi: b.d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Japońskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin