Wszystko o Skuterach Wszystko o Skuterach
Dane techniczne, testy i opinie o skuterach. Jeśli nie mamy jakiegoś skutera - napisz do nas. Od razu naprawimy ten straszny błąd :)
Wszystko o Skuterach
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Yamaha

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Japońskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 19:49, 05 Paź 2007    Temat postu: Yamaha

Jedna z najlepszych japońskich firm produkujących motory. Problemem jest tylko cena - to ona najczęściej powoduje że ludzie (przynajmniej w Polsce Razz) kupują chętniej używane Yamahy. No cóż, za jakość trzeba płacić Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 19:55, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Aerox

Bardzo sportowy i praktycznie jednoosobowy skuter, to w skrócie jego opis. Wyróżnia się nie tylko sportowym wyglądem, ale także niezłymi parametrami technicznymi. Lekka i agresywna linia nadwozia przypadła w Polsce do gustu i skuter ten zdobywa coraz większą ilość zwolenników. Mocny silnik, dobrze zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, to główne atuty tego skutera.
Nieco zastrzeżeń można mieć do zbyt skąpej kanapy i małych lusterek. Całość wykończona w bardzo atrakcyjny sposób: pełny zestaw wskaźników na ciekłokrystalicznym monitorku, korek wlewu paliwa w "lotniczym" stylu, wiele wlotów w przedniej części nadwozia i duże 13 calowe koła. Jeden z najlepiej ocenianych na świecie skuterów w klasie sportowej. Dostępny w Polsce również w wersji silnikowej 100 ccm. Wyróżnić można już wiele wersji tego skutera, różnią się one malowaniem i oczywiście ceną. Konstrukcja z roku 1997 modna jest do dziś -
coś ten skuter ma w sobie ! Podatność na tuning, to jego wielka cecha.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,4 KM
Masa: 92 kg
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7l
Wysokość siedzenia: 830 mm
Wymiary:1743/690/1171 mm
Osiągi: 45 kmh (bez blokady około 85 kmh)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 19:58, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Neo's

Neo`s to główny skuter miejski Yamahy. Wyglądem jest raczej klasyczny, ale za to bardzo ładny. Fotel wystarczająco duży, aby wygodnie zmieścić na nim 2 osoby. Akurat tyle co można wycisnąć ze średniego skutera. Jest to dość popularny w Polsce model ze względu na dobre, jak na polskie warunki, połączenie ceny z funkcjonalnością i jakością.
Ogólnie ujmując, jest to bardzo ładny skuterek, a jego skromne, czy lepiej napisze standardowe wyposażenie sprawia, że również jego cena jest do zaakceptowania i kształtuje się na poziomie 7000 zł. Skromny zestaw wskaźników jest jednak wystarczający. Właściwości jezdne bardzo dobre, choć brakuje mocy i wydaje się, że mógłby być szybszy. Bardzo atrakcyjnie wygląda tył z ciekawie zamontowanym światłem. Warto również zwrócić uwagę na praktyczne rączki dla pasażera. Różne wersje kolorystyczne obejmują granatowy, bordowy, srebrny, żółty i czarny. Ze względu na spokojny charakter tego pojazdu, zarówno w stylistyce jak i w kolorystyce nie ma agresywności. Rozwinięciem tego modelu jest nowość, czyli Teo`s z silnikiem 125 ccm o wyraźnie zbliżonym designie.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,1 KM
Masa: 86 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: b.d.
Wysokość siedzenia: 790 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: 45 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 20:01, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Jog
Nowy JOG to skuter o sportowym ale i klasycznym designie plasujący się pomiędzy Neo`sem a Aerox`em. Produkowany jest w dwóch wersjach z chłodzeniem powietrzem lub cieczą (R i RR). Ładny stylistycznie nie jest nazbyt ekstrawagancki, ale wystarczająco nowoczesny aby podobał się prawie wszystkim. Jest to udane połączenie klasycznej linii skutera z agresywnym wykończeniem wersji sportowej. Mała wielkość sprawia, że ten skuter nadaje się raczej jako pojazd dla młodszej osoby lub dla kobiety, jest to jednocześnie duża zaleta w ruchu miejskim.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem (R), cieczą (RR)
Pojemność: 49 ccm
Moc: 3,7/3,7 KM
Masa: 78 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 5l paliwo; 1,3l olej
Wysokość siedzenia: regulowane 770 mm
Wymiary: dług.- 1740, szer.- 675; wys.-1065 [mm]
Osiągi: 45 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 20:05, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Slider

Skuter o nieskuterowych zapędach. Pojazd przeznaczony dla młodych zwariowanych ludzi którzy korki drogowe traktują jako swój tor akrobacyjny. Coś dla tych którzy BMX`a uważają za zbyt wolny środek transportu. Model ten zbudowany został tak, aby pozostawiając pewne cechy typowych skuterów spełniał nietypowe dla nich role. W efekcie nie ma miejsca na jakikolwiek bagażnik pod siodełkiem, ale jest miejsce na ochraniacze boczne osłaniające karoserię podczas przewrótki.

Skuter ten jest pierwszym pojazdem na świecie o takich zapędach. Jak na razie po wynikach sprzedaży można wnioskować, że ten debiut jest udany. Wątpliwa może wydawać się jego wartość użytkowa, cenna dla typowych zwolenników skuterów. Jest za to znakomitym jednośladem dla lubiących poszleć i pofikać zapaleńców.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4 KM
Masa: 72 kg
Koła: 12 przód / 10 tył cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: 6,5l paliwo b.d. olej
Wysokość siedzenia: 787 mm
Wymiary: dług.-1785; szer.-688 [mm]
Osiągi: 45 kmh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 20:09, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Maxster
Skuter sportowy, i to taki żeby się sprzedawał.... , to trudne wyzwanie, obecnie takie konstrukcje przeważają i każdy producent ma coś w swojej ofercie. Nowy skuter Yamahy ma być receptą na ten problem.
Ale zacznijmy od początku, MAXSTER bo tak go nazwała yamaha ma wszystko zaprojektowane od nowa tak, by to było widać już na pierwszy rzut oka. Na początku zwraca uwagę rama której elementem nośnym jest część środkowa wykonana z aluminium, co na pewno obniża wagę i wpływa znacząco na sztywność. Po drugie zawieszenie najwyższych lotów. Koła o przyzwoitej średnicy 13 cali i szerokości z przodu 130 mm i 140mm z tyłu zapewniają bezpieczną trakcję na nierównej nawierzchni jak i na zakrętach. Przedni hamulec o średnicy tarczy 245 mm z dwu tłoczkowym zaciskiem zapowiada dobre dozowanie i siłę. Przednie zawieszenie z tłumieniem hydraulicznym ma skok 103 mm, a tylne 95 mm. Te wartości połączone z progresywną charakterystyką daja minimum komfortu przy nienagannej trakcji.
Pora na parę słów o silniku, to sprawdzona jednostka napędowa z modelu Majesty 125, jednocylindrowy silnik czterosuwowy o mocy 8,5 kW i momencie obrotowym 10,2 Nm to sporo jak na maszynkę o masie zaledwie 124 kg. Masa Maxstera przy jego wyposażeniu i osiągach jest rekordowa, co na pewno zapewni mu przyzwoite osiągi. Sama budowa skutera jest zwarta i czysta, każdy szczegół wydaje się być dopracowany co zawsze było mocną stroną producentów japońskich. Wiele elementów jest wykonanych z aluminium, deska rozdzielcza jest przejrzysta i funkcjonalna. Przednie reflektory stylistyką nawiązują do bolidów sportowych Yamahy. Producent oferuje gamę akcesoriów takich jak wyższa szyba, tylny kuferek, boczna nóżka czy też upiększające nakładki na siedzenie.

Nowy model Yamahy wydaje się ciekawą propozycją dla młodych ludzi i tych którzy chcą się szybko, bez ograniczeń poruszać po mieście. Pojemność silnika niestety zniechęci w Polsce dużą część chętnych do zakupu, wymóg prawa jazdy kategorii A1 lub A jest barierą dla wielu zapracowanych osób nie do pokonania.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125 ccm
Moc: 12 KM
Masa: 124 kg
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7,5l
Wysokość siedzenia: 824 mm
Wymiary: dług.-1168; szer.-730 [mm]
Osiągi: 110 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 20:12, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Teo's

Teo`s jest kolejnym produktem Yamahy w klasie 125 ccm. Jest to jakby ogniwo łączące Neo`sa z Majesty 125. Z Neo`sa zapożyczył stylistyke, a z Majesty silnik.
Podobnie jak model Hondy @125 jest to skuter który oferuje motocyklistom niezłą dynamikę i wygodę przy jednoczesnym nie obciążaniu kieszeni i nie udawaniu luksusu. Po prostu mały sympatyczny skuter dla troche starszych użytkowników w postaci powiekszonej pięćdziesiątki. Wystarczająco duży dla dwóch osób, ale nie daje w takich sytuacjach wygody takiej jak dotychczasowe 125-tki. Jest to za to doskonały pojazd typowo miejski.
Byłaby to piękna maszyna szczególnie dla kobiet, gdyby nie wymóg prawa jazdy kat. A. W Polsce jak na razie niedostępny.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 124 ccm
Moc: 11,8 KM
Masa: 113 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-bęben
Zbiornik: b.d.
Wysokość siedzenia: 777 mm
Wymiary: b.d.
Osiągi: b.d.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DJ Razor
Administrator



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrovia

PostWysłany: Pią 20:14, 05 Paź 2007    Temat postu:


Yamaha Majesty 400
Majesty 400 to typowy kanapowiec o dużej pojemności silnika. 400 ccm w jednym cylindrze pozwoliło na osiągnięcie 34 koni mechanicznych mocy przy jednoczesnym pozostawieniu obszernego schowka. Ten duży, ale i dość ciężki skuter nadaje się doskonale do turystyki. Wygoda i wyposażenie na najwyższym poziomie pozwala mu mierzyć się z najbardziej udanymi konstrukcjami w tej klasie. Silnik w tym skuterze zamocowany jest klasycznie, to znaczy na stałe połączony jest on z wachaczem i wydechem.
Majesty 400 to zupełnie inna konstrukcja niż 250-tka. Ten skuter urósł nie tylko pojemnością silnika, ale również gabarytami, nowoczesnością i wyposażeniem.
Model pokazano na rynku w 2004 roku.

Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą z wtryskiem paliwa
Pojemność: 395 ccm
Moc: 34 KM
Masa: 201 kg
Koła: przód - 14 cali; tył - 13 cali
Hamulce: przód - podwójny tarczowy, tył - tarczowy
Zbiornik: 14 litrów
Wymiary: dług.-2230, szer.-780, wys.-1380 [mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wszystko o Skuterach Strona Główna -> Skutery Japońskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin